torsdag 19 april 2012

Mammabloggdate - Scandchoco sponsrar!


Scandchoco sponsrar mammabloggdate som vi ska på den 2 juni. De tävlar ut följande produkter ur sitt sortiment:



Jag var precis inne på deras hemsida och kollade, http://www.scandchoco.se/. Det fanns en hel del produkter, inte bara det som ni ser här i inlägget. Här var det päron löste och det låter så gott! Sen har man också möjligheten att vinna en av deras storsäljare Kati Cup Green som ni ser ovanför som har dubbla väggar som gör att teet håller sin värme längre, dessutom får man med tesilen också som passar i muggen! Muggen fanns i lite olika roliga färger, spana in deras hemsida så får ni se resten av deras produkter.

Detta hade jag gärna vunnit helt klart! Men denna gången hade jag velat vinna det för att kunna ge bort en fin present..


Gamla tio fingrar och tio tår,
min mamma fyller snart 50 år.
Syster och bror,
inte råd med present så stor.
Vi tror mamma blir glad,
av dessa hackade teblad.
Att dessutom ha en fin kopp med sil vore toppen,
Vi behåller alla hoppen!
Mamma just tedrickare är,
därför skulle jag vilja vinna det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar